Skip to content

Architektura i nowoczesne budownictwo – Są to 3 typy przystanków potrzebne do zrównoważonych rozwiązań tranzytowych

1 miesiąc ago

481 words

NACTO Najnowsza publikacja Narodowego Stowarzyszenia Urzędników Transportu Miejskiego, NACTO, to Przewodnik po projektach Transit Street , w którym przedstawiono porady i propozycje dotyczące poprawy ulic poprzez urbanistykę.
Pomysły koncentrują się na priorytecie zrównoważonej mobilności, tak aby obie miasta członkowskie organizacji i te, które mają dostęp do tego dokumentu, mogą ulepszyć swoje praktyki w odniesieniu do przestrzeni publicznych, mobilności i transportu.
Z tych rekomendacji organizacja stworzyła serię projektów sklasyfikowanych według stylu przystanków, które definiuje się jako coś więcej niż tylko czekanie .
Mówimy o trzech takich projektach na przystankach poniżej.
1.
Zatrzymanie chodnika na pasie.
Przystanki NACTO Bus na chodnikach są prawdopodobnie najczęstsze ze względu na niskie koszty ekonomiczne i szybkość ich wykonania.
Ponadto projekt jest łatwy do powielenia zarówno na mniejszych, jak i większych ulicach, gdzie ruch jest mieszany, a pasy ruchu i pasy samochodów niekoniecznie są oddzielone barierami.
Jednak utrzymywanie samochodów lub innych prywatnych pojazdów z jazdy na trasach autobusowych jest możliwe, jeśli te ostatnie są pomalowane na jaskrawe kolory.
Niemniej jednak NACTO utrzymuje, że na bardzo wąskich chodnikach należy pominąć schrony dla przystanków autobusowych.
2.
Median Stop, Side Boarding.
NACTO W wielu miastach na całym świecie powszechniej było dostrzec centralne ulice dużych ulic, które zostały oznaczone jako autobusy dla transportu publicznego.
Ten projekt został sklasyfikowany przez NACTO jako coś, co zapewnia tożsamość usługi i oferuje niektóre z następujących zalet funkcjonalnych; Większe bezpieczeństwo pasażerów, umożliwia autobusom częstsze przejeżdżanie, zmniejszając obecność innych typów pojazdów i zapewnia bardziej uporządkowany wygląd.
Według NACTO uzyskanie części tych korzyści jest możliwe, jeżeli wielkość poczekalni dla pasażerów jest określona przez oczekiwaną liczbę autobusów i zapotrzebowanie pasażerów.
Dodatkowo, opcje obejmują wykorzystanie wizualnych metod wskazania bezpiecznych miejsc oczekiwania dla pasażerów, upewniając się, że wysokość peronów pozwala pasażerom z ograniczoną mobilnością lub bez nich wsiadać do autobusu bez niedogodności, oraz wyposażając przystanki w pewne elementy zapewniające komfort i ochronę, takie jak siedzenia, balustrady i sufity.
3.
Terminal na ulicy.
Ulice NACTO określane jako terminale mogą znajdować się w pobliżu stacji intermodalnych lub w miejscu, w którym rozpoczyna się lub kończy magistrala.
Często tłumy pasażerów są obecne na chodnikach, a autobusy nie jeżdżą z ustaloną częstotliwością.
Z tego powodu NACTO zaleca umieszczanie oznakowania w chodnikowych rejonach oczekiwania, aby ludzie wiedzieli, gdzie zatrzymuje się każdy autobus i jakie są jego trasy.
Znaki te powinny również korzystać z alfabetu Braille a, aby informować pasażerów o ograniczonej widoczności.
Odradzają także inne czynności na chodniku, aby nie przeszkadzać pasażerom wsiadania i wysiadania z autobusów lub wpływać na ruch pieszy.
Jeśli chcesz Aby uzyskać więcej informacji na temat tego przewodnika, zalecamy odwiedzenie strony internetowej NACTO.
[przypisy: beton c8 10, średnice rur miedzianych, bricomarche tczew ]

Powiązane tematy z artykułem: beton c8 10 bricomarche tczew średnice rur miedzianych